Prowadzenie własnej strony internetowej wymaga od nas zaangażowania i wiedzy, jeżeli ma być skuteczne i przyciągnąć do nas nowych odbiorców. Jak sprawdzić witrynę w Google i czemu warto to robić?
1. Widoczność strony w Google – dlaczego ma znaczenie?
2. Jak sprawdzić status strony w Google?
3. Na co zwrócić uwagę przy promocji strony internetowej?
Widoczność strony w Google – dlaczego ma znaczenie?
Chęć wybicia się ponad konkurencję jest zrozumiałym aspektem prowadzenia biznesu. W końcu zależy nam na tym, aby to właśnie do nas zawitali potencjalni klienci. Tak samo, jak w przypadku punktu stacjonarnego dbamy o jego wygląd i wizerunek, tak samo powinniśmy zwrócić na to uwagę w sieci. Wygląd naszej strony, a także wizytówka firmy w wyszukiwarce Google to zwykle pierwsze elementy naszego biznesu, z jakimi styka się nowy odbiorca – potencjalny klient. Dlatego warto zadbać, aby szablon witryny był zgodny z aktualnymi trendami, a opinie o naszych usługach prezentowały ich wysoki poziom i zadowolenie klientów ze skorzystania z naszych usług. Dzięki temu mamy większe szanse na zainteresowanie nowych osób naszą ofertą.
Jak sprawdzić status strony w Google?
Widoczność strony to nie tylko wizytówka Google czy też sam jej wygląd i treść. Aby potencjalny klient mógł nas znaleźć, musimy pojawić się po wpisaniu określonego słowa kluczowego w wyszukiwarce. Dzięki narzędziom udostępnianym przez Google możemy sprawdzić, czy obecnie wykorzystywane przez nas słowa są dla nas skuteczne oraz czy możemy je lepiej wykorzystać, aby zyskać więcej odsłon organicznych na stronie. Jednym z nich jest Google Search Console, który po zainstalowaniu umożliwia zdobycie cennej wiedzy na temat widoczności strony oraz sposobu, w jaki szukają nas użytkownicy. Więcej na ten temat znajdziesz na stronie: octamedia.pl/blog/jak-sprawdzic-sytuacje-twojej-strony-w-google/.
Na co zwrócić uwagę przy promocji strony internetowej?
Marketing internetowy ma wiele odsłon, począwszy od pozycjonowania, poprzez płatne reklamy, a kończąc na współpracy z influencerami czy też content writingu. Aby działania te były skuteczne warto zawsze zaczynać od podstaw, czyli dobrze stworzonej, zoptymalizowanej i przejrzystej strony, która dostarcza odbiorcom wartościowych informacji. Na tej bazie możemy dalej coraz bardziej skomplikowane kampanie, które przyniosą nam więcej możliwości przyciągnięcia potencjalnych klientów. Regularne wykorzystywanie narzędzi Google i praca nad wyglądem oraz zawartością naszej strony są pierwszym krokiem na drodze do skutecznej promocji.
Najnowsze komentarze